středa 14. října 2015

Jakub a babí léto


Jakub a babí léto je jedna z mnoha knih, které jsem ulovila kdysi ve výprodeji v naší knihovně.

Za 2 kačky! 

A pokud ji neznáte, uvidíte, že to byl kup naprosto báječný. 
Knihu jsem nejprve nafotila jako klasické náhledy v Mikešových packách, 
ale pak jsem si to rozmyslela a nafotila ji pro Vás kompletně celou. 
Kniha je totiž z roku 1976 a dnes už je k sehnání pouze po antikvariátech, což je obrovská škoda a myslím, že by určitě měla vyjít znovu. 

Je to totiž jedna z nejkrásnějších podzimních knížek, jaké jsem kdy četla! 

























7 komentářů:

  1. Krásná :) a toho medvídka jsi háčkovala ? :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Co mi to děláte??? Miluji knížky od paní Lukešové a některé vůbec nejdou sehnat a vy ji máte! Krásná! Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano nevíte, jak ráda bych ty další! Teď jsem viděla u známé Bílou zimu a jsem z ní úplně unešená!!!

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Nutně potřebuji i ty další díly (Bílá zima atd.), ale nevypadá to, že by měly vyjít znovu, chtělo by to zatlačit na správných místech ..;-)

      Vymazat