pondělí 10. července 2017

Myyna

Je tomu už nějaký čas, co zapáleně sleduji Markétku Jinochovou
pro většinu virtuálního světa známou jako BY MYYNA

Moje velké nadšení rostlo dlouho a dosáhlo svého vrcholu letos na jaře, 
kdy Markéta zveřejnila svůj malovaný deník z cest do Španělska. 
To je Vám podívaná!
Pokud Markétu neznáte, určitě doporučuji navštívit její web (KLIK),
kde si každý milovník krásy najde něco pro sebe.
Pohlednice, přání, svatební oznámení, pexesa..
Nedávno svou nabídku rozšířila i o skvělé balící papíry!
Vydrží mnoho a jsou tak, ale TAK krásné!
Já do jednoho z nich hodlám zabalit dárek pro Lotu k prvním narozeninám.

Přáníčka bych ráda rozdala jako blahopřání na svatbách kamarádů, čímž nenápadně
 apeluji na ty, kteří do toho ještě nepraštili - no, kvůli těmto přáníčkům už by se přece rozhoupat mohli, no ne?
Kdo by nemiloval svatby! :-))) 

A ty obálky! Ty mě dostaly!
Vizitku má dneska každý, ale mít obálky s vylisovaným vlastním logem?
Tak to prostě chceš! :-) 

A nakonec to nejlepší - prostírání a pexesa!
Zvolila jsem pro děti s motivem ptáků a indonéských zvířat. 
Ukázalo se, že Mikeš má výbornou paměť, spoustu ptáčků umí poznat a vyjmenovat.
Jen ta Sojka je pořád práskačka, místo fádního "obecná" :-) 
U pexesa se naučil chlapec pěkně fixlovat, takže konec hraní na skleněném stolku, já ty prohry tak těžce nesu! :-)) 

Zajděte k Markétě na návštěvu.
Najdete ji na jejím eshopu, FB profilu, instagramu.
Její ilustrace Vás dostanou, osloví a donutí Vás se zasnít.
Zastavit se v každodenním shonu a tiše zavzdychat "ach, to je krása" ♥ 









A než jsem stihla článek sepsat, Markéta už vyrukovala s dalším želízkem do ohně.
Se SEŠITY, které evokují květinovou louku.
Nedá se nic dělat, jdu objednávat.
A rychle, než mi je všechny vykoupíte!!! 

3 komentáře:

  1. to je pastva pro oči, opravdu! Vybrala jsi krásně. ty prostírání musím koupit určitě klukům. A partičku pexesa by jsme si mohli taky dát v tomto krásném provedení.
    A ty sešity mě dostaly, myslím, že to je must have!!! díky za inspiraci

    OdpovědětVymazat
  2. Veroniko, moc děkuju za milý článek. Mám radost, že se u vás moje malé papírnictví tak hezky zabydlelo! <3

    OdpovědětVymazat
  3. Do you need free Facebook Followers & Likes?
    Did you know that you can get them AUTOMATICALLY & TOTALLY FREE by registering on Like 4 Like?

    OdpovědětVymazat