čtvrtek 6. července 2017

Mé jméno, má krev - fanfikce Harry Potter


Všichni fanoušci Harryho Pottera, čtěte! 

Pokud toužíte zase zasednout do lavic v Bradavicích a chcete prožít nová
 neznámá dobrodružství, mohu Vám naprosto vřele doporučit trilogii

 MÉ JMÉNO, MÁ KREV. 

Zkráceně MJMT.

Ještě před týdnem mi slova jako fanfikce nebo kánon vůbec nic neříkala.
Dokud mi jedna dobrá duše neporadila, ať si jako správný milovník HP přečtu fanfikci MJMT. 
Jedná se o tři "knihy", napsané velkou fanynkou světa Harryho Pottera - o fanouškovskou fikci. 

Postavy a místa jsou shodné (samozřejmě kromě nových postav, které do příběhu vnesou čerstvý vzduch), takže pokud Vám Prokleté dítě přišlo jako ubohý pamflet, mohu Vám zaručit, že tady zažijete skutečně dokonalý zážitek, hodný JKR. Stačí, když přežijete cca 100 stran prvního dílu, které jsou skutečně tristní, ale je třeba vzít v potaz, že text psala 14 letá slečna a tudíž nesou silnou adolescentní příchuť. Pokud ale vytrváte (a vážně to vydržte), slibuji, že budete naprosto ohromeni. 
A dojati. A budete se smát a plakat.
A to všechno, co k HP patří. 

Druhý a především třetí díl je tak skvělý, že si troufám prohlásit, že se zdatně mohou rovnat s originálem. 
V některých momentech ho dokonce předčí.
Především v počtu "seků"  - vtipných ironických situací a hlášek. 
Třetí díl je psán rukou 25 leté vysokoškolačky, která zatraceně dobře ví, co dělá. 

Knihy samozřejmě kvůli autorským právům neseženete v papírové podobě.
Což mě v prvním momentě odradilo úplně nejvíc.
Zásadně nečtu z mobilu, tabletu nebo čtečky, prostě to nesnáším.
Ale pro HP  jsem to zírání do tabletu ochotná přetrpět.
MJMT za to vážně stojí!!! 

Všechny knihy včetně mnoha dalších dodatkových příběhů, rodokmenů a povídek najdete na WATTPAD.COM
Nejprve si ale přečtete knihy, teprve potom dodatky, ať se zbytečně nepřipravujete o napětí. 
Wattped lze stáhnou jako aplikace do mobilu či tabletu, text lze číst i offline. 
V průběhu léta by měly texty vyjít i jako e-knihy. 

Proto vydržte prosím číst první díl i přesto, že si budete říkat, zda jsem si já nebo autorka až příliš zhluboka nelokly máslového ležáku. Nedejte se odradit pubertálními řečmi a budete stonásobně odměněni exkluzivním zážitkem. 


Co více dodat.
Jen - pusťte se do toho, je to jízda.
Jako v Záchranném autobusu. :-) 
Ilustrace z připravovaného podzimního  vydání Vězně z Azkabanu od Jima Kaye. 


A nezapomeňte se přijít podělit o zážitky.
Klidně piště už v průběhu čtení, já sama jsem tak plná dojmů, že musím neustále probírat děj s ostatními. :-) 

7 komentářů:

  1. Super, diky moc za tip. Uz jsem se zacetla 👍🙋😉

    OdpovědětVymazat
  2. Jdu shanet dekuju ☺hezky vecer Radana

    OdpovědětVymazat
  3. Moc díky za tip, už jsem se taky začetla, pak se podělím!

    OdpovědětVymazat
  4. Mnohokrát děkuju za krásnou a upřímnou a z mého pohledu veskrze pravdivou (zejména co se týče nevyzrálosti I. části) reklamu! Moc si toho vážím! Jen možná doplním, že e-knihy budou snad do konce srpna, je to na velmi dobré cestě a najdete je potom na http://katmeziradky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Bylo mi cti ti MJMK doporucit.
    G.

    OdpovědětVymazat