úterý 11. července 2017

Lacláče pro Karkulku

Aby nedošlo k mýlce, že se snad flákám a na stroje se mi práší.
Vůbec ne, jen bych se teď nějak potřebovala naklonovat.
Šarlotka je velice všetečná slečna, která chce být všude u všeho a hlavně všechno ochutnat. 
Takže já mám teď čas jen v momentě, kdy nevolám na toxikologie nebo ji zrovna netahám ze záhonu jahod, kam se došla samoobsloužit nebo ji nejistím ten mravenčí zadek na schodech, protože to je přeci taková zábava po nich lézt! 

K jejím prvním červeným botičkám jsem spíchla červené teplákové lacláčky i s výšivkou. 
Vyšívat na pružné tkaniny už vážně nebudu, na to já nemám nervy 
(prosím, připomeňte mi to, až zase dostanu další takový hovězí nápad). 

Pod ně, ale i bez nich nosí tmavě modré tepláčky se stříbrnou hlavičkou Minnie.
Ačkoliv moc nefandím žádným pohádkovým postavičkám, natož pak 
disney motivům na čemkoliv, tady mi to přišlo takové decentní a nenásilné. 

A jedna lehká letní kombinézka. 
Původně měla být na zip, ale zipy mě nemají rády a já je taky ne.
Takže jsem zvolila patentky i proto, že jsem kombinézku zamýšlela jako takový večerní lážo plážo úbor, popřípadě jako kombinézku po koupání na holé tělo a zip by mohl škrábat. 
Teď už se jen modlit, ať patentky drží na svém místě alespoň tak, jak helvítská víra! :-)

Nakonec jsem ale zipu přeci jen dala šanci.
Na další kombinéze se zajíčky.
Potrápil mě, ale já jeho taky, takže jsme si kvit! 



 












12 komentářů:

  1. Juuuuuu, to je zase taková nádhera!:) Je to malá fešanda!!!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Chybi mi predstava, jak by vypadalo to flakani ve Vasem podani, Veroniko:-)
    Pilna jako cely ul;-)
    Krasne pokracovani leta*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chichi, to bych ani nebyla já, že.. díky!

      Vymazat
  3. úžasné výrobky, jen co je pravda :-)
    Zkuste výšivku na vyšívacím plátně, je to celkem zaručené, mám s tím jen ty nejlepší zkušenosti http://matelka71.blogspot.cz/2016/02/vysivani-na-tricko.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem vůbec neznala, moc děkuju za tip!!!

      Vymazat
  4. Normálně takové věci neříkám, ale Ňuf Ňuf :) Je sladká.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty kombinézky se mi líbí moc! No stíháš toho fakt hodně:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, díky, od Tebe mě to těší dvojnásob :-)

      Vymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)