neděle 11. června 2017

Skládačky


Miluji dřevěné hračky. 
To už všichni víte. 
Ten jejich hebký hladivý dotyk, vůni, nadčasovost. 
To pomyšlení, že se budou (snad) dědit po generacích. 

A tyhle skládačky od Sůvy z dříví patří právě mezi takové klenoty. 

Říká se o mě, že svedu ledacos, ale se dřevem to (zatím) opravdu neumím a tak si rádi
 necháme u Saši Sůvové vyrobit to, co zrovna potřebujeme. 
Ať už jsou to tapířivelryby nebo cokoliv jiného. 

Tři skládačky - dub, dýně a jablíčko dokonce zabodovaly natolik, že při návštěvě dokázaly
alespoň na chvilinku zpomalit a ztišit tuhle rychlou rotu. 
Děti soustředěně skládaly, pak si obrázky vyměnily a když bylo potřeba, Mikeš ostatní instruoval, co a kam poskládat. 

Kdo dokáže vytvořit něco takového, před tím klobouk dolů. 
Už jen ta představivost a technická zručnost.
Opravdu wau! 

A pokud je chcete i vy, mrkněte k Sůvovým třeba na Flér nebo Facebook









3 komentáře:

  1. tak jsem se od syna dovedela, ze dyni taky potrebuje.
    Cim dal tim nebezpecne stranky.

    M.

    OdpovědětVymazat
  2. To je boziiii. Hlavne ten strom se mi libi!!! Sasa je proste hvezda a umi neuveritelne veci se drevem. U nas doma jsou hracky od Suvyzdrivi fskt oblibene. A mimo jine krasne zdobi pokojicek

    OdpovědětVymazat
  3. Tak uz jsem se taky nechala zlakat a objednala jsem.. :-)

    OdpovědětVymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)