středa 7. června 2017

Jahodobranní

No a takhle my si tu teď žijeme.
Chtěla jsem původně napsat "žereme", ale přišlo mi to neslušné :-) 
Ale je to pravda. 

Vyváříme marmelády (poprvé s pektinem namísto agaru). 
Vyrábíme nanuky, bezovku, pečeme dvoupatrovou Pavlovu i chleba.. 
A snídáme ovesné nebo špaldové kašičky. 
Jenom Lotka pořád baští písek a hlínu :-) 

Poprvé jsem zavařovala marmeládu do Weckovek.
To je Vám taková krása ♥ 
Každý rok mě to v momentě kdy došlo na zavařování obvykle přestávalo bavit.
Boleli mě záda, už jsem to chtěla mít hotové, no znáte to..

Letos ale ne. Letos jsem stála, celá dojatá nad hrnci, ve kterých se zavařovala marmoška. 
S Lot v náručí jsme tu krásu pozorovaly a já ji slibovala, že je budu střežit, aby je jednou mohla podědit. :-)











5 komentářů:

  1. U nás ještě jahody nejsou a to jsme kousek za Prahou :( krása, Weck sklenice nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  2. No to je nádhera! I malá princezna! :)

    OdpovědětVymazat
  3. To musi byt u vas vune!!:-) Uz se tesim,az dozraji ty nase,sklenicky jsou pripravene. Vicka po vzoru me babicky zakryvam latkou a ovazuji stuzkou. Do komory se pak chodim kochat:-))

    OdpovědětVymazat
  4. U Vás na blogu srdce zaplesá, jako vždy... :)
    Krásné dny, Peťka :)

    OdpovědětVymazat